X

משפחת כהן: "היופי נשאר במשפחה"

נויה, יהלי והלל הם שמותיהם של ילדי משפחת כהן. מהן הסיבות לבחירה בהם?
משפחת כהן
משפחת כהן. צילום מתוך האלבום המשפחתי

♦ בני המשפחה: שרונה (33) עובדת במחלקת כספים בחברת הוט, גולן (39), מכירות בחברת סלקום, הורים לנויה בת 10, יהלי בת ה-7 והלל בת השנתיים וחודש.

♦ במילה אחת, אנחנו משפחה: "מגניבה"

 ארוחות משפחתיות: "בכל ערב ארוחה משפחתית, בשבתות אצל סבא וסבתא משני הצדדים וגם בבית מארחים משפחה או חברים."

 מדד הדתיות בבית: "מסורתיים ,שומרים שבת וחגים"

♦ סגנון חיים ובילויים מועדפים על המשפחה: "אנחנו משפחה שאוהבת טבע. טיולי טבע בארץ היפה שלנו, אנחנו נהנים לעשות מסלולים עם הרבה מים והרבה ירוק בעיניים"

 מריבות ופיוסים: "כמו בכל משפחה יש ויכוחים וחילוקי דעות, אצלנו אנחנו לומדים לקבל את הדעה אחת של השנייה וגם אם יש ויכוח אנחנו משלימים מהר ושוכחים שרבנו בכלל"

♦ קילומטראז' – טיולים בארץ, נופש בחו"ל: "מאוד אוהבים לטייל בארץ המדהימה שלנו, עשינו המון מסלולים ברחבי הארץ מהצפון ועד הדרום . בשנה שעברה טסנו בפעם הראשונה לחו"ל ביחד – לטיול משפחתי בברצלונה והיה ממש כיף וחוויתי"

♦ שבתות אצלנו הן: "שבת של פיקניקים בטבע הקרוב לבית כי אנחנו לא נוסעים בשבת, אנחנו גרים בנתניה ליד שמורה יפיפיה של אירוסים. כמו כן הים במרחק הליכה מאיתנו."

 הכי ישראלי בעינינו: "לטייל בחגים, להמתין בפקקים ולאכול אוכל ישראלי טעים".

הסיפור מאחורי בחירת שמות בני המשפחה

"נויה נולדה יפה וחיננית, לכן החלטנו לקרוא לה נויה, אשר המשמעות מסמלת את החן והיופי . יהלי – שורש השם יהלי הוא  י.ה.ל – שמשמעותו מפיץ אור וכשמה כן היא מפיצת אור. הלל זהו שם שנועד להלל ולשבח את הקב"ה, ומאחר ועברתי הריון ולידה קשה, אני מודה לה' על כל הטוב שעשה למשפחה שלנו."

משפחת כהן
משפחה פוטוגנית. הכוהנים
משפחת כהן
שרונה, גולן, נויה, יהלי והלל הקטנה. משפחת כהן
משפחת כהן
משפחת כהן במלוא תפארתה
משפחת כהן
"אנחנו משפחה שאוהבת טבע וטיולים". כהן

♦ יהלי, אלכס וארי – בואו לקרוא מהם השמות הכי ממוחזרים בתעשייה?