X

משפחת קפלן: "איחרנו לברית שלנו בגלל השם"

בני הזוג היו משוכנעים שיקראו לבייבי החדש אדם. איך קראו לו בסוף?
משפחת קפלן
משפחת קפלן. צילום מתוך האלבום המשפחתי

·         בני המשפחה: עדי (מנהלת שיווק ויח"צ בקניון אשקלון) ואריה, הורים של אידו (בן שנה וחצי) ומצפים לאח של אידו (בעוד כ-3 חודשים)

·         במילה אחת, אנחנו משפחה: "מאוהבת"

·         ארוחות משפחתיות: "ארוחות משפחתיות לרוב מתרחשות בימי שישי בצהריים. מעבר לכך בכל פעם שאידו רואה אחד מאיתנו אוכל הוא כמובן מצטרף"

·         מדד הדתיות בבית : "בית חילוני, חוגגים ערבי חג בארוחות משפחתיות ולעיתים ארוחות שישי בערב עם המשפחה המורחבת. בכל ערב שבת יש הדלקת נרות"

·         סגנון חיים ובילויים מועדפים על המשפחה: "הבילויים שלנו הם סביב תחומי העניין של אידו – כרגע הוא נמצא בשלב שהוא מאוד מתלהב מבעלי חיים ולכן כמעט בכל שבת אנחנו מבקרים בפינת חי או בצפארי וכדומה. בנוסף מבלים הרבה עם חברים שיש להם גם ילדים כדי שיוכלו לשחק יחד, וכך גם אנחנו זוכים לקצת זמן חברים"

·         מריבות ופיוסים: "משתדלים לא לכעוס לאורך זמן, ותמיד כעבור מספר רגעים להגיד שאוהבים ולתת חיבוק ונשיקה"

·         קילומטראג' – טיולים בארץ, נופש בחו"ל: "לחו"ל טרם יצאנו יחד כמשפחה, ונופש בארץ עשינו פעם אחת בלבד (שכרנו וילה עם עוד מספר חברים לכמה ימים בצפון – היה מושלם). אך כפי שציינתי בימי שבת וימי חופש אנחנו מאוד משתדלים לצאת מהבית ולבלות בחוץ: בחוף הים, בבריכות, בגני משחקים, בפינות חי, בג'ימבורי ועוד. תלוי בעונה ובמזג האויר"

·         שבתות אצלנו הן: "שבת הוא היום המושלם לטייל, לראות חברים ובעיקר להנות ולשבור את שגרת השבוע"

·         הכי ישראלי בעינינו: "לבלות עם המשפחה המורחבת (סבא סבתא דודים ובני דודים) ולהעביר יחד את הזמן עם ארוחה טובה"

הסיפור מאחורי בחירת שמות בני המשפחה

"לבן שלי קוראים אידו. לאורך כל ההריון לא הצלחנו להחליט על שם ובעלי רצה לחכות לאחרי הלידה, מכיוון שהאמין שהשם "יבוא" לו לפני הברית. ילדתי ולא דיברנו על שם. עברו הימים ולא דיברנו על השם. הגיע בוקר הברית ואמרנו שהשם יהיה 'אדם'. בעלי הלך להסתפר לפני הברית וחזר עם הודעה ש'אדם' זה לא שם טוב ושצריך לחפש שם אחר (חצי שעה לפני שצריך לצאת מהבית!!!). חברה שמתעסקת קצת בנומרולוגיה נתנה לנו בעבר כמה הצעות לשמות – שלא אהבנו. בסופו של דבר, מצאנו את עצמנו יושבים מול המחשב, עם אותה החברה בטלפון ועוברים שם-שם עד שהוחלט כי שמו של הילד יהיה 'אידו' (מיותר לציין שאיחרנו לברית, כל האורחים חיכו לנו כולל המוהל שמיהר לברית הבאה). אבל אנחנו מאוהבים בשם וכמובן בילד… עכשיו אנחנו שוב בהריון, הלקח לגמרי נלמד וכבר הוחלט על שם."

משפחת קפלן
מאוהבים באידו. בני הזוג קפלן
אידו קפלן
אידו קפלן. אמור היה להיות אדם קפלן
עדי ואידו
עדי ואידו. "הופקו הלקחים לילד הבא"