X

בקצרה: שמות קצרים ויפים לבנות

חן, שיר או ליב? מצאנו לכם את השמות הכי יפים שלא ארוכים יותר מהברה אחת ומתאימים לבנות
תינוקת יפה, עגלה מעוצבת, רטרו שיק
לא צריך להרבות במילים (או בהברות) (צילום: depositphotos)

שם קצר הוא כמו יהלום מדויק: הולם את הילדה הנושאת אותו מבלי להכביד עליה. במיוחד עבור ההורים חובבי המינימליזם המילולי, אספנו את רשימת השמות שכל פעוטה תצליח להגות בלי להתבלבל.

הכי טרנדיים – כשהאמא הכי מצליחה במדינה קוראת לבתה בשם ליב, ברור שהשם יהפוך ללהיט הכי גדול בארץ. אגב, גם השם של אמא בר הוא אחד הפופולריים.

בינלאומיות – הבנות שלנו גדלות עם הפנים להצלחה עולמית. אלו השמות שהכי קל יהיה לבטא בכל מקום בעולם: סול, קים, טאי, סאן, ריי, ואן. השם לי הוא מעט יוצא דופן בגלל שהוא גם בעל משמעות מוכרת בעברית מצד אחד, אך בעל צליל בינלאומי מצד שני.

מוארות – הילדות שלנו מכניסות לחיינו הרבה אור, יופי ושמחה. שמות המבטאים אור: פז, נור, זיו וכמובן אור. שמות המבטאים שמחה: שיר, גיל ורון. שמות המבטאים יופי: חן ונוי. השם דר, שמשמעו אם הפנינה מסמל יופי טבעי ונדיר.

העצמה נשית – ישנם שמות המסמלים עוצמה ושאפתנות, ומתאימים במיוחד להורים הרוצים לתת לבתם כוחות נדירים. שם כזה הוא רום המבטא שאיפה לגובה. גם השם גל, מעיד על חיבור לטבע אבל גם תנועה מתמדת קדימה. השם שי מזכיר לילדה שהיא מתנה לעולם. רז הוא שם בעל משמעות של מסתורין ומרמז על הסגולות הייחודיות הצפונות בילדה.

באה מהטבע – גם הורים חובבי הטבע יכולים למצוא שמות קצרים מתאימים. למשל מור או סוף שהם צמחים בעלי קונוטציות חיוביות. גם השם ים הפך לפופולרי מאוד בעשור האחרון.

רוצים עוד? השמות הקצרים הכי יפים לבנים