X

תחזית: אלו יהיו השמות הטרנדיים לבנים

נהוראי, ניל או ראם - איזה שם הולך לככב ברשימות השמות הפופולריים לבנים?
ריח של טרנד באוויר (צילום: depositphotos)

כמו באופנה, גם בשמות, יש טרנדים שמשתנים מעת לעת. חלק מהשמות הנפוצים ביותר בקרב תינוקות היום, נחשבו חריגים עד לפני עשור אחד או שניים. אז מה צופן לנו העתיד?

האמת שאין לנו דרך לדעת בוודאות אלו שמות יהיו הכי פופולריים לבנים בשנים הבאות, אבל אם ננתח מגמות עדכניות, נוכל לקבל הערכה לא מדויקת.

 אלו הניחושים שלנו לגבי הטרנדים הלוהטים שצפויים עבור בנים:

האור של חיי – כל תינוק חדש שמגיע לעולם מביא אור גדול להוריו ולמשפחתו. לא במקרה השם אורי מככב שנים רבות בראש רשימת השמות הנפוצים, כשלא הרבה אחריו נמצא השם אור. נגזרות אחרות של אותה משמעות אפשר למצוא בשמות נוספים שהולכים ותופסים תאוצה: נהוראי, נור, אליאור, ואוראל.

אינטרנשיונל – בעידן הגלובלי הורים רבים לוקחים בחשבון שהילדים שלהם יצטרכו להסתדר היטב גם בעולם הגדול. לכן לא מפתיעה שיותר ויותר שמות בינלאומיים הופכים פופולריים גם בקרב צברים וציונים מהנשמה. אלו הלהיטים העולם בקטגורית השמות הבינלאומיים: ליאו, ניל, טום, טאי, ומקס.

כבר לא מיוחד – יש אנשים שמעדיפים לפנק את הבייבי שלהם בשם נדיר ומיוחד, כדי שיהיה היחיד בגן עם אותו שם. הבעיה שלפעמים יש עוד כמה וכמה הורים שחושבים בדיוק אותו דבר ונותנים לבניהם בדיוק את אותו שם. אלו השמות שכבר לא יהיו נדירים בקרוב: ריף, עברי, ראם, נוה ודביר.

שואפים גבוה – כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור הילדים שלנו. יש הורים שמגלמים את השאיפות שלהם בשמו של התינוק. אלו השמות השאפתניים שצפויים להיות טרנדיים ביותר: ארי, לביא, אופק, אדיר ויועד.