X

מאמיליה ועד יאן: השמות המוזרים של ילדי הסלבס הישראלים

מי הסלב הראשון שקרא לבתו אמיליה? איזה זוג מפורסמים יצרו טרנד חדש בעולם השמות? ולמה יונית ועדו קראו לבתם אנני? כל השמות שתמצאו רק במדורי הרכילות
ילד, סלבס, קולנוע, חי בסרט, אקשן
נולדים לתוך מדורי הרכילות (צילום: depositphotos)

ילדי המפורסמים נולדים עם הילה מעל לראשם. אנחנו עוקבים אחריהם עוד כשהם בבטן אמם, הם מקבלים כותרות באתרי הרכילות מיד עם צאתם לעולם וגדודי פפראצי נלחמים על הזכות לצלם אותם רק כדי שנדע האם קיבלו את הגנים המשובחים שהפכו את הוריהם מסתם אנשים לסלבס.

אם כל זה לא מספיק כדי לבלוט, רבים מבין המפורסמים מעניקים לילדיהם שמות מיוחדים שמדגישים עוד יותר את הייחודיות שלהם. התופעה מוכרת היטב בעולם, וגם מפורסמי ארצנו לא טומנים ידם בצלחת ומפתיעים עם שמות יצירתיים במיוחד.

אספנו עבורכם את השמות הכי מיוחדים של הסלבריטאים הכי גדולים של ישראל.

גדולים מהחיים

אייל גולן התחיל בקטן. לילדים שלו ושל אילנית לוי קוראים ליאם ואלין, שני השמות מכילים בתוכם את האותיות א.י.ל המופיעות בשמות ההורים. כאשר בני הזוג התגרשו והזמר המפורסם החליט להביא לעולם ילד מזוגתו לשעבר רוסלנה רודינה, הוא ויתר על ה-ל' וקרא לבנו יאן.

נינט רגילה לעשות הכול ובגדול. כך הייתה הזכייה ההיא בכוכב נולד, הזוגיות המתוקשרת עם יהודה לוי, הפרידה המתוקשרת עוד יותר, וההריון המפתיע שליווה את החתונה עם יוסי מזרחי. אחרי כל זה, אף אחד לא באמת הופתע כשהשם הנבחר של בתה הוא אמיליה. אכן, שם גדול מהחיים.

אגב, נינט היא לא הסלבית הראשונה שקראה לבתה אמיליה. אקי אבני הקדים אותה בשנתיים וזהו שמה של בתו מנישואיו השניים לניקול. לאחותה הקטנה של אמיליה אבני קוראים  גרייס פיי. לבנו הבכור מנישואיו הקודמים עם השחקנית סנדי בר קוראים ליאם, וגם פה הוא הקדים את ליאם גולן.

דניאלה ושרונה הן הידועות מבין חמשת ילדיו של המאסטרו צביקה פיק. הן גם השתיים היחידות מילדיו שקיבלו שמות "רגילים". לאח שלהן הגדול קוראים בנלי, שם ממש לא בנאלי. בעשור השביעי לחייו הפך המאסטרו לאבא לשני בנים נוספים מאשתו, המעצבת שירה מנור. שמות הקטנים: תים וניל. קצר, קולע ומיוחד.

עידן רייכל מאז ומעולם נמשך לתרבויות שונות ולשפות זרות. המשיכה הזו ניכרת במוזיקה שלו, אבל לא פחות גם בחייו האישיים. לו ולאשתו דמאריס דיובל יש שתי בנות ושמותיהן: פיליפה הלנה וסלומה סזאריה.

ויוה לה דיווה

גם בארצנו הקטנטונת יש דיוות גדולות מהחיים. אחת הדיוות שהשאירו חותם עמוק בחיינו היא השחקנית רונית אלקבץ ז"ל, שבגיל 47 הביאה לעולם את התאומים עומרי ושאלימר. אם תהיתם, שאלימר הוא מקדש אהבה הודי, וגם שמו של גיבור הספר "הליצן שאלימר" מאת סלמאן רושדי.

השחקנית והמעצבת דורית בר אור היא דיווה גדולה לא פחות. לבנות שלה היא בחרה את השמות היצירתיים: מונה בלה, שהוא שילוב שמותיהם של המשוררת מונה זילברשטיין וסבתא של בר אור, ואדה שמשמעה בגרמנית אישה אצילית.

עוד דיווה, הפעם ממין זכר הוא העיתונאי גיל ריבה. לריבה ולזוגתו רונית שלושה ילדים ששמותיהם, מייפל, מיילו וג'וסי טרטל. וואו!

הנישואים הסוערים של מיכל ואסף אמדורסקי הביאו לעולם את מילה ונינה דבש. בסבב השני שלה עם ג'פרי ישי, ילדה האמדורסקית בת נוספת, בשם אריה (aria).

כך נולד טרנד

פעמים רבות השמות הנדירים שהסלבס בוחרים לילדיהם, הופכים במהירות לשמות טרנדיים לוהטים. כך למשל, כולם הרימו גבה בשנות התשעים כשריטה ורמי קליינשטיין בחרו לקרוא לבתם הבכורה משי. כמה שנים אחר כך, אפשר היה לפגוש ילדות בשם משי בכל ג'ימבורי.

השם בנו הוא ללא ספק שם נדיר, עד שזה מגיע לביצה המקומית. שתיים מיפהפיות ארצנו, אור גרוסמן וסיון קליין, קראו לבנים הבכורים שלהן בנו. אנחנו בהחלט מריחים כאן טרנד חדש ולוהט.

הזוג הפוטוגני יובל שרף ושלומי שבן בחרו לקרוא לבנם בשם הייחודי נורי, ממש כמו השם של הבן של רוני דואני – סופרסטאר בשבילכם.

הכוכב של הכוכב

גם לכוכבים שלנו יש כוכבים משל עצמם, וחלקם אפילו קוראים לילדים שלהם בשם של האיידול. אחד כזה הוא אביב גפן שקרא לבן הבכור שלו ושל שני פרידן דילן, על שמו של בוב דילן הנערץ.

אפרת גוש לקחה את הרעיון צעד אחד קדימה והנציחה שני זמרים בילד אחד. לבן שלה ושל יובל סיגלר קוראים ג'וליאן ג'אגר, וההשערות הן שמדובר בשילוב בין בנו של ג'ון לנון למיק ג'אגר. שילוב מנצח.

כאן גרים בכיף

הרשת אוהבת לגעוש בשל השמות שבוחרים הסלבס לילדים, כך אפילו שם תמים כמו גלי זוכה לאינספור תגובות. כך זה כשלאמא קוראים רותם סלע ולאבא אריאל רוטר. אה, וגלי הוא בכלל בן, אח של אן ואורי.

כשיונית לוי ועידו רוזנבלום הודיעו שהם קוראים לבנם הבכור יהונתן, כולם נשמו לרווחה שסופסוף זוג סלבריטאים מצליח להתפשר על שם פופולרי. אולי בגלל זה הטוקבקים רעשו כשלבתם נבחר השם אנני. המגישה מיהרה להסביר שהקטנטונת נקראה פשוט על שם סבתה שנפטרה.

גם הזוג קרן פלס ונועם טור התחילו עם שם סטנדרטי: אורי. בהריון השני של בני הזוג היצירתיות כבר פרצה החוצה ולבתם קראו בשם בעל הניחוח האיטלקי – לונה.

הבדרנית עדי אשכנזי עשתה דווקא את המסלול ההפוך כשקראה לבתה הבכורה בשם המפתיע פולי. אנחנו לא יודעים אם התגובות לשם המיוחד השפיעו עליה, אבל לבנה השני היא בחרה בשם אלון ולבתה השלישית קוראים אביב. הכי סטנדרטי שיש.