X

ג'ני צ'רווני: "הנומרולוג צמרר אותנו"

אמה, איימי ואמילי היו שלוש האופציות לקרוא לבתם המשותפת של הדוגמנית ג'ני צ'רווני ואיש הנדל"ן רוני מאנה. על הבחירה בשם של היורשת
ג'ני צ'רוואני ובתה
ג'ני צ'רוואני ובתה. צילום: לירן מור

ג'ני צ'רווני-מאנה (35) ורוני מאנה (57), הוריה של אמילי בת השלוש וחצי מספרים על בחירת השם לבתם המשותפת: "לקראת הלידה ביקשתי מרוני לבחור אחת משלוש אופציות של שמות שאהבתי: אמה, איימי ואמילי", מספרת ג'ני.

לועזי ופחות שורשי

"חשבתי שיהיה לנו ויכוח על זה, כי רוני בא מבית עיראקי שורשי והשמות האלה הם לועזיים במקור. אבל להפתעתי, רוני בחר מיד את השם אמילי, וכך היה".

שנה לאחר שנולדה אמילי, ג'ני ורוני פנו לנומרולוג ידוע. "בגלל שרוני כבר היה אדם מוכר, בחרנו להעביר לו את הפרטים והמספרים שלי, והתוצאה היממה אותנו: הוא ראה שאני בקשר עם אדם מבוגר ממני שיש לו כבר שני ילדים מנישואים קודמים, ראה שיש לנו בת וניבא לנו עוד ילד. אל הילדה, כך הוא אמר, התגלגה נשמת אמו של רוני, והוא קרא לה על שמה. בהתחלה לא הבנו. לאמא של רוני, זיכרונה לברכה, קראו מנסורה, אבל אז הסתכלנו על האותיות של השם ולא האמנו – אמי לי!!! עד היום כשאני מספרת את הסיפור הזה אני מצטמררת כולי".

מקור השם אמילי: בשפה הלטינית. אמילי נגזר מהשם 'אמיליה' ומשמעותו להתחרות. השם אמילי מזוהה עם אמביציוניזם, מנהיגים, כריזמטיים, בעלי נחישות ובעלי ביטחון עצמי גבוה.

ג'ני צ'רוואני ובתה
ג'ני צ'רווני עם אמילי שלה. צילום: לירן מור

♦  מה הכי מרגש את ג'ני צ'רווני כאמא?