X

משפחת סבג: "הכל בגלל עברי לידר"

איך קשור הזמר עברי לידר לבחירת שמה של התינוקת לבית משפחת סבג?
משפחת סבג
חני ולידר סבג. צילום מתוך האלבום המשפחתי

·         ההורים: חני (31), מנחת הורים לגיל הרך ועובדת סופר-פארם ומיקי (35), מאבטח בבית ספר יסודי וסטודנט להנדסת תעשייה וניהול.

·         בשתי מילים, אנחנו משפחה: "מחבקת ואוהבת"

·         ארוחות משפחתיות: "על אף שמנסים, לא מצליחים לשמור על סדר ארוחות משפחתיות. אך ימי שישי אלו ימים שלא מפספסים את ארוחת השבת עם המשפחה, זמן איכות עם כולם"

·         מדד הדתיות בבית: "שומרי מסורת, אוהבים את החגים ואת ארוחות החג"

·         סגנון חיים ובילויים מועדפים על המשפחה: חני אוהבת יותר טבע וטיולים, לעומת מיקי שמעדיף בילוי בקניונים וכדומה. שניהם אוהבים לשבת במסעדות, בתי קפה וכמובן קולנוע ולצאת להופעות – ובעיקר עברי לידר, דנה לפידות, אייל גולן.

·         מריבות ופיוסים: "אין משפחה או בני זוג שלא רבים. אנחנו מתפייסים בדרכי נועם, מדברים על המצב אחרי ששני הצצדים נרגעים, נותנים נשיקה וחיבוק. לפעמים אני אפילו מקבלת זר פרחים"

·         קילומטראג' טיולים בארץ או נופש בחו"ל: "נופש בחו"ל עוד לא עשינו, לא לפני הלידה ולא אחריה. מחכה לכך בקוצר רוח. אבל כן מטיילים בארצנו היפה במיוחד בגליל המערבי איפה שאנחנו גרים"

·         שבתות אצלנו הן: "לפעמים יום של סתם מנוחה בבית וארוחת צהריים אצל ההורים שלי ולפעמים יום שבו מניעים את הרכב ומטיילים"

·         הכי ישראלי בעינינו: "האוכל – פלאפל שווארמה …..וצ'יפסססס"

הסיפור מאחורי בחירת השם

"הבת שלי הבכורה והיחידה בינתיים, בת שמונה חודשים וקוראים לידר – lidar. לשם שלה הגעתי עוד לפני שהייתי בהריון. כל מי שמכיר אותי יודע עד כמה גדולה אהבתי לאמן עברי לידר😍. ותמיד אמרתי כשיהיה לי ילד/ה השם שלו יהיה נגזרת של השם עברי לידר.  חשבנו  על השם 'עברי' בצירוף עם שם המשפחה שלנו 'סבג'  – עברי סבג, וזה לא הסתדר לנו. אז ניסיתי להיות יצירתית, חשבתי וחשבתי, וכל זה לפני שבכלל הייתי בהריון ושיניתי את lider ל-lidar, ואמרתי שאם יהיה לי בן או בת זה השם ובעלי זרם 🙂 מעבר לכך, הפירוש האמיתי הוא לי= שלי ,דר=גר, בתוכי, בביתי, והשם ביחד יוצר משפחתיות וזה מיוחד מאוד. וכך גם כשנולדה בתי, כבר בשנייה הראשונה רציתי לקרוא לה בשם שבחרנו, שהייתי מחוברת אליו מאוד. וכשעשיתי את זה, הרגשתי שזה כל כך השם שלה, מתאים לה וזאת בחירה מעולה!"

משפחת סבג
משפחת סבג. צילום מתוך האלבום המשפחתי
תינוקת בשם לידר
מעריצה חדשה נולדה. לידר (lidar) הקטנה
אמא, תינוקת וכלב בים
חני, לידר והכלב. משפחת סבג