X

משפחת סוסאן: "הכוכב הזורח שלנו"

החיים על הקו שבין ישראל-אלסקה-מקסיקו, האהבה לשמש ולזריחות הולידו את הרעיון לשם המקורי לבנם: ליאו-שיין
משפחת סוסאן
משפחת סוסאן. צילום מתוך האלבום המשפחתי

·         בני המשפחה: עינבל דהן-סוסאן, מדריכת פילאטיס ומאפרת ודיוויד סוסאן, יוצר מוזיקה ומוכר יהלומים בחו"ל, הורים לליאו שיין בן 9 חודשים

·         במילה אחת, אנחנו משפחה: אוהבת

·         ארוחות משפחתיות: "כשאנחנו בארץ, אנחנו עורכים ארוחות משפחתיות עם המשפחה המורחבת באופן קבוע"

·         מדד הדתיות בבית: "חגים בלבד"

·        סגנון חיים ובילויים מועדפים על המשפחה: "סגנון החיים שלנו בשלב זה הוא קצת לא שגרתי. אנחנו חיים על קו ישראל – אלסקה – מקסיקו מפאת עבודתנו. אנחנו נודדים ממקום למקום מדי עונה ואנחנו אוהבים את זה מאוד. כשאנחנו לא באלסקה, הבילויים המועדפים עלינו הם ים, בריכה, טיולים בטבע, ואוכל טוב."

·        מריבות ופיוסים: "מריבות כמו כל זוג אני מניחה, וכשנרגעים ההתפייסות מתחילה בדרך כלל בהתנצלות, בחיבוק ונשיקה וממשיכה בשיחת הבנה וכבוד הדדי, אמיתי לגמרי(!) בעלי מאוד רומנטי ושוחר שלום (לאקי מי) אז גם כשאני כועסת הוא מרגיע ושואף לאזן את הסיטואציה."

·         קילומטראז' – טיולים בארץ, נופש בחו"ל: "קילומטארז' רחב, מטיילים המון כחלק משגרת חיינו. אנחנו חיים בעיר קטנה שנמצאת על אי קטן באלסקה בקיץ, ובחורף באי הקריבי קוזומל במקסיקו. וכשמגיעים לביקור בארץ, אז טיולי טבע עם המשפחות בשבתות."

·         שבתות אצלנו הן: "אנחנו לא עובדים, גם בחו"ל, אז מנצלים שבתות יפה מאוד – באלסקה לפיקניק באגם עם החברים או טיול בשמש, בארץ עם המשפחה בחיק הטבע ובמקסיקו, בים, בבריכה ובטבע."

·         הכי ישראלי בעינינו: "החמימות המשפחתית. בחו"ל, החברים הם בתפקיד המשפחה, ארוחות שישי ועזרה ודאגה אחד לשני."

משפחת סוסאן
מחוברים לים, לבריכה, לשמש וביניהם. ענבל, דיוויד וליאו-שיין 

הסיפור מאחורי בחירת שמות לבני המשפחה

"את השם של בני ליאו-שיין (Leo-Shine) שנולד באלסקה, בחרנו בעלי ואני ביחד. עוד במהלך ההריון, בעלי רצה את השם 'ליאו' ואני אהבתי אותו, אבל לא הייתי סגורה על זה. בהמשך ההריון חשבתי על השם 'שיין' גם בגלל המשמעות וגם בגלל כמה שירים שאני מאוד אוהבת, המדברים על לזרוח ולהפיץ אור ונורא התחברתי. השם הולך יפה גם עם שם המשפחה שלנו, סוסאן, סו (סאן שיין) יחד זה sun shine. אז התלבטנו בין שניהם, ואז כשהבן הקדים ונולד חודש לפני הזמן, במזל אריה במקום בתאריך שאמור היה להיוולד ולהיות מזל בתולה, כמו אריה קטן שאג ויצא החוצה תוך שעה וחצי!! אחרי שהוא נולד ועדיין לא החלטנו על איזה שם אנחנו הולכים, בעלי מצא בתיקו ספרון פיצי של תורה (בשם רזיאל המלאך) שהוא אף פעם לא פתח, נתן לי אותו וביקש שאדפדף ולעצור בעמוד שאבחר. תוך שהוא מרפרף במילים באותו עמוד הוא קולט באמצע העמוד בתחילת שורה, מילה מודגשת יותר משאר המילים כבתחילת פסוק בתנ״ך, האותיות של המילה היו ׳לאו׳. זה היה הזוי, מה הסיכויים שכזה דבר יקרה!? אז החלטנו על ליאו שם ראשון ושיין שם אמצעי, ומאז שנולד הוא אכן הכוכב הזורח שלנו 🌟. דבר נוסף ומשעשע אצלו (שממש מצדיק את שמו) בחודשיים האחרונים הוא עושה קולות של אריה, מן שאגות מצחיקות תוך שהוא ממלמל כפי שעושים תינוקות בגילו.

משפחת סוסאן
משפחת סוסאן עם ליאו שלהם
משפחת סוסאן
חו"ל זה כאן. סוסאן